Asi algas sellest, et 2005. a kevadel tuli minul ja minu kolleegidel arvutiklassis läbi viia füüsika praktikumitööde vormistamise seminare. Tudengite arvu (300) ja arvutiklasside keskmist suurust (20 töökohta) vaadates sai selgeks, et ühte ja sama loengut tuleb pidada vähemalt 15 korda. Traditsioonilisel viisil õpetades oleks selline nädalakoormus ühele õppejõule ilmselgelt liig mis liig. Nii hakkaski mõte liikuma alternatiivsete õppevormide suunas. Küsisin endalt, kas ei oleks võimalik salvestada need operatsioonid, mida arvuti ekraanil teen, koos audiovormis kommentaaridega ühtseks videoõppematerjaliks?
Toomas on koostanud videoloengud ja -seminarid Elektrimõõtmiste kursuse läbiviimiseks. Suurepärane!
Seoses sellega tuli meelde, et mul on veel tegemata füüsika magistritöö... võibolla saab siit mõne idee...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar